Reklamacje i zwroty

Logo

Wyciąg z regulaminu

Reklamacja

§ 12.

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie wady fabryczne produktu.

§ 13.

1. Przewiduje się realizację procedury reklamacyjnej poprzez odesłanie przez Kupującego Przedmiotu zamówienia na adres siedziby Sprzedawcy w Hong Kongu lub adres dostawcy.

3. W przypadku procedury reklamacyjnej, o której mowa powyżej, w razie stwierdzenia zasadności reklamacji (tj. stwierdzenia wady fabrycznej) Sprzedawca:

1) dokona zwrotu pieniędzy, lub

2) dokona nieodpłatnej wymiany Przedmiotu Zamówienia na nowy, lub

3) dokona nieodpłatnej naprawy, lub

4) obniży stosownie cenę.

4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji MODITO przekaże Kupującemu środki pieniężne od Sprzedającego na wskazany rachunek bankowy.

Odstąpienie od umowy

§ 14.

Prawem właściwym przy zakupie towaru u zagranicznego sprzedającego, jest prawo obowiązujące w miejscu siedziby sprzedawcy ( Hong Kong ). Zwroty artykułów nieuszkodzonych i pełnowartościowych są niemożliwe. (tu wyciąg z regulaminu allegro)

Sprzedawca przyjmuje zwroty zgodnie z obowiązującym prawem w miejscu siedziby sprzedającego.

Kupujący, który chce odstąpić od umowy za pośrednictwem Modito powinien:

- w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia powiadomić o tym Modito drogą mailową, telefoniczną lub listową przesyłając opis i zdjęcia niezgodność produktu e-mailem lub pocztą

- po rozpatrzeniu sprawy Sprzedawca wskaże adres na który kupujący jest zobowiązany odesłać produkt na własny koszt (będzie to zagraniczny adres siedziby sprzedawcy lub dostawcy)

- odesłać produkt w ciągu 7 dni od otrzymania adresu do zwrotu i niezwłocznie po odesłaniu produktu kupujący powinien przekazać Modito numer nadawczy przesyłki zwrotnej, w przeciwnym razie odstąpienie nie będzie skuteczne

Po otrzymaniu Przedmiotu zamówienia przez Sprzedawcę, MODITO przekaże Kupującemu środki pieniężne od Sprzedawcy na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów szytych na miarę lub w przypadku produktów, które Kupujący używał i noszą ślady używania.


Gwarancja

§ 15.
Ilekroć na Stronie przedmiotu mowa jest o gwarancji, dotyczy ona każdorazowo gwarancji udzielanej i realizowanej przez Sprzedawcę.
Gwarancja udzielana jest na okres wskazany w ofercie prezentowanej przez MODITO w serwisie www.modito.pl.
Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru Przedmiotu zamówienia przez Kupującego.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wad wynikających z używania sprzecznego z przeznaczeniem Przedmiotu zamówienia oraz zalania wodą bądź innymi płynami.
Do realizacji gwarancji wymagane jest przedstawienie przez Kupującego potwierdzenia dokonania zapłaty za Przedmiot zamówienia.
W ramach gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy Przedmiotu zamówienia, wymiany na nowy, bądź zwrotu pieniędzy, gdy naprawa lub wymiana nie są możliwe.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia gwarancji w ciągu 14 dni od otrzymania Przedmiotu zamówienia w ramach procedury gwarancyjnej.

Sklep internetowy Shoper.pl